In vederea solutionarii petitilor, in conformitate cu prevederile Normei ASF nr.18/2017, va punem la dispozitie Procedurile de soluţionare a petiţiilor, informaţiile despre modalităţile de rezolvare pe cale amiabilă a acestora, precum şi informaţiile referitoare la adresa de e-mail şi numărul de telefon unde se pot solicita informaţii despre stadiul rezolvării petiţiilor.
Prin petitie se intelege orice cererea, reclamatia sau sesizarea formulata in scris ori prin posta electronica, prin intermediul careia un petent, sau împuternicitii legali ai acestuia, care actioneaza exclusiv in numele petentului si in scopuri din afara obiectului lor de activitate, si fara un interes comercial propriu, isi exprima nemultumirea cu privire la activitatea Brokerului.
Descarcati procedura completa in format PDF: Procedura-reclamatii-Teaha-Broker
Petitiile vor fi inregistrate intr-un registru special, numit Registru Unic de Petitii.
Date de contact:
Teaha Asigurari – Broker de Asigurare SRL
CUI 17529155; Inregistrat la ORC sub nr. J40/7813/2005; autorizat de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3893; RBK – 292/15.06.2005; operator de date cu caracter personal nr. 17581